هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: همه ما اعتبارمان را از بسکتبال داریم و با تلاش برای رشد این رشته دینمان را ادا می کنیم.

erfan khoshkhoo-16-39.jpg

 

 

مصطفی هاشمی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت کنونی تیم مهرام در آستانه فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و به سختی تمرین می کنیم. مربی بدنساز تیم نیز به ما اضافه شده و با قدرت برای این فصل آماده می شویم. خدا را شکر که همه بچه ها با تمام توان و انرژی خود در تمرین ها حاضر می شوند و روند رو به رشدی دارند. هر روز دو جلسه تمرین داریم و سعی می کنیم تا به نقطه مورد نظر از نظر آمادگی برسیم و از ابتدای فصل شرایط مطلوبمان را داشته باشیم.

 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که کار کردن با بازیکنان جوان برایش کم استرس تر نیست؟ بیان کرد: تیمی که برای قهرمانی مبارزه کند و به دنبال برد باشد تحت فشار است. مربی گری و استرس و فشار همیشه در کنار هم هستند و مربی که بگوید استرس و فشار ندارد مربی واقعی نیست. تمام هدف و تلاش ما برای قهرمانی و رسیدن به پیروزی های پیاپی است و با این شرایط باید با تمام توان و تلاش رقابت کنیم. باید بجنگیم و تلاش کنیم چون هیچ چیز به سادگی کسب نمی شود.

 

او افزود: کار کردن با بازیکنان جوان هم شرایط خاص خودش را دارد. من استفاده از کلماتی چون ستاره را دوست ندارم اما این جوانان هم به دنبال بزرگ شدن و رشد کردن هستند. زمانی که زحمت می کشند نتیجه می خواهم و این کسب نتیجه فشاری است که به یک تیم وارد می شود. از نظر من کار کردن با بازیکنان جوان از این نظر لذت بخش است که به افرادی با استعداد فرصت داده می شود تا بتوانند خودشان را نشان دهند. این دینی بر گردن ما است که به جوانان فرصت بدهیم و زمینه را برای رشد آنها ایجاد کنیم. خوشحالم که این بازیکنان جوان وارد تیم می شوند، تلاش می کنند تا بتوانند برای آینده کشور آماده شوند.

 

هاشمی با بیان این مطلب که به بسکتبال مدیون است گفت: اینکه ما به جوانان فرصت بدهیم وظیفه ما است. یعنی وظیفه هر مربی است که به این شکل دینش به بسکتبال را ادا کند. قبل از هرچیزی باید بدانیم که همه ما اعتبارمان را از بسکتبال داریم و مدیون هستیم. هیچ کس هم نمی تواند بگوید دینش را ادا کرده است. ما باید چرخه بسکتبال را ادامه دهیم و همیشه برای آینده گام برداریم. از طرف دیگر برای پرورش بازیکنان دستمزد می گیریم و باید کار کنیم.

 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به نیازهای بازیکنان جوان افزود: بسکتبالیست های جوان باید تلاش کنند تا به خود متکی باشند. باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشند و بدون اتکا به کسی کار کنند. باید بفهمند که در زمین خودشان هستند و باید بجنگند. به شخصه نیز هر سال تلاش کردم تا بتوانم زمینه ای برای بازیکنان جوان به خصوص در پست های پیرامونی ایجاد کنم تا رشد کنند و بتوانند در آینده جا پای بزرگان بگذارند. در این سال ها هیچ وقت کم فروشی نکرده ام و همیشه سعی کرده ام برای بسکتبال کشورم قدمی بردارم.

 

او در پاسخ به سوال پایانی ایسنا مبنی بر اینکه تعویق لیگ چقدر به نفع تیمش شد؟ تصریح کرد: به نفع همه تیم ها شد اما نمی دانم چرا دوستانی که بارها گفتند لیگ باید زود شروع شود امروز می گویند تعویق به نفع تیم ها شده است. خب از همان اول به تیم ها فرصت آماده سازی می دادیم. تلاش دوستان برای برگزاری سریع لیگ چه بود؟ به هر حال مطمئنا این مدت فرصتی شده تا تیم ها هماهنگ شود و در ابتدای لیگ شاهد شمایل مناسبی از آنها خواهیم بود.

 

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از نوزدهم آبان آغاز می شود.

 




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 19 آبان 1393 ] [ 13:58 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 178606
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar